Küsitud voolikurullidele esitati kõrged nõuded. Esiteks oli voolikute pikkus kliendi jaoks põhiparameeter. Seetõttu pakkusime oma voolikurulli, tüüp GTE-1400-15-150, mis on kaugjuhtimisega elektriline voolikurull. Rulli vooliku pikkus on 15 meetrit ja kogu vooliku saab voolikurulli kerida. Teine nõue oli, et voolik pidi vastu pidama kõrgematele temperatuuridele kui tavalised voolikud. Kliendi kõrgema temperatuuritaluvuse soovi täitmiseks tarnisime kliendile 15 meetrit voolikut, mis koosnes 12 meetrist tavalisest voolikust auto heitgaaside jaoks, temperatuurikindlus kuni 200°C ja 3 meetrit meie HT-450 voolik, mis on lühiajaliselt temperatuurikindel kuni 500°C.
Kahe erineva vooliku vahele paigaldasime ohutusühenduse, mis tagasvooliku jagunemise kaheks osaks, juhul kui voolik on ununenud summutile ja auto on asunud sõitma. Otsikuna kasutasime voolikurullide juures meie HT-otsikut, ø150 mm valmistatud terasest ja koos kinnitusnäpitsaga, kuna neid saab kasutada väga kuumade heitgaaside jaoks.
Varustasime ventilaatori nõudluspõhise lahenduse automaatikaga, kus ventilaator hakkab vajadusel töötama ja õhuhulka reguleeritakse samal ajal vastavalt kasutajate arvule, st koos kiiretoimelise mootoriklapiga, mis aktiveeritakse kontaktide kaudu voolikurullides. Müra vähendamiseks paigaldati ventilaator meie smürasummutuskasti SoundBoxII . Nende funktsioonide abil säästab klient energiat; ta saavutab suurema töömugavuse ja kasutajad viibivad väiksema müraga keskkonnas.
Remonditöökojas paigaldatud kontrolllambid – rohelised lambid “Extraction ok” normaalse töö jaoks – ja punased lambid, samuti sireenid vigade jaoks, nt. kui väljatõmbe õhuhulk on vale või puudub. Meie MultiBox juhib kogu automaatikat.
Meie plahvatuskindlad ATEX ventilaatorid ventileerivad kemikaalide hoiukappe.
Meie klient on projekti lõpule viinud ja lõppkasutaja on tulemusega väga rahul.